Beoordelingen van Pokay Delft

Recente recensies

4.0
Irian
gisteren

In het notitie-veld heb ik gevraagd of de bruine rijst weer terug zou komen, en ik werd keurig gebeld met de mededeling dat die er volgende week weer is! Bedankt voor het reageren! De kwaliteit was zoals gewoonlijk top en de bezorging voldoende op tijd.

Wattimury
18 juni 2022
Linda
16 juni 2022

Was weer heerlijk als altijd. Alleen jammer dat ik in de middag om 14 uur al had besteld en had aangegeven het graag om 18 uur bezorgd wilde hebben en het toch om 18.15 uur kwam.

Jackie
11 juni 2022

Altijd super vers en gewoon heerlijk.

Marco
11 juni 2022

Uitstekende poke bowl. Niet zuinig met ingrediënten van goede kwaliteit. Prijs/kwaliteit is ook goed.

Jelmer van Lieshout
8 juni 2022

Erg lekker en een snelle service.

K
7 juni 2022

Smaak was prima, grootte viel ons tegen voor formaat “groot”. Bezorging zou uur duren en heeft uiteindelijk 1,5 uur geduurd, heel jammer.

Kiki
2 juni 2022

Is met de ‘verkeerde’ bezorger mee gegaan. En zou meer dan een uur later alsnog worden bezorgd. Dat is geen service. Geld is nog niet teruggestort.

Esther
25 mei 2022

Top, lekker, vers en kwaliteit. Online besteld en stond klaar toen ik het kwam halen

Yvette
25 mei 2022
JF
15 mei 2022

Bestelling liet twee uur op zich wachten, dus ik ben de bestelling zelf maar gaan halen. De bestelling stond blijkbaar al een tijdje klaar, dus ik gok op een overwerkte bezorger. Hoe dan ook, heerlijke pokebowl, alleen jammer dat ik nu heb betaald voor een bestelling die ik zelf moest uitvoeren...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lot
12 mei 2022

Het was weer lekker.

WT
10 mei 2022

Kwalitatief is dit erg goed. Maar wanneer lukt het jullie nu eens om het juiste aantal sausjes bij te leveren … iedere keer mist minstens de helft!

Y
9 mei 2022

4 poke bowls besteld voor moederdag. Helaas niet compleet afgeleverd. Extra's en 1 topping ontbrak. Contact opgenomen en het wordt financieel gecompenseerd. Dat is netjes, maar het was wel jammer.

Eric
8 mei 2022

Snel geleverd en kwaliteit best goed, maar had sushi rijst besteld en verwachtte daarom een rondkorrel rijst. De geleverde rijst was echter een langkorrel.

Tamara
6 mei 2022

Altijd vers, altijd gezond, altijd royaal gevuld, altijd heerlijk!! En vandaag sneller bezorgd dan verwacht. Any day - Pokaybowl day!

Paul
5 mei 2022

Heerlijk eten; vooraf besteld en betaald en mooi op tijd afgehaald.

Mary
2 mei 2022

Ik vond het wel lang duren . Zeker voor zo laat op de avond

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise Glaser
25 april 2022

Ik had 2 extra sausjes besteld deze heb ik helaas niet erbij gehad..

Isa
24 april 2022

De bezorging kwam ongeveer 1,5 uur na de bestelling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.
24 april 2022

De pokebowl zelf was lekker zoals altijd. Maar zoals wel vaker klopte er een dingetje niet aan de bestelling. Het was nu alleen rijst ipv rijst+ sla. Daarnaast werd het ook 25 minuten te laat bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonja
19 april 2022

Zeer snelle bezorging!

Esther
17 april 2022

Super verzorgde en smakelijke poke bowls. Een wijziging in de bestelling was geen probleem. Bezorging volgens afspraak en een persoonlijke boodschap maakte het echt af. Het maakte m'n verjaardags feestje mede tot een succes. Bedankt en tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Larissa Storm
17 april 2022

Ik bestel regelmatig bij Pokay en tot aan gisteren is dit altijd goed gegaan. Maar de bowl die ik gisteren had is slecht gevallen waardoor ik de halve nacht op/bij het toilet gezeten heb. Iets was er dus niet goed. Ik vermoed zelf dat het de rauwe tonijn is geweest. Dit maak ik voor het eerst mee. Maar ik wilde het wel laten weten.

Victor
14 april 2022

Was een fout in adres, dit hebben ze netjes aangepast. Duurde uiteindelijk wel twee uur voordat bestelling bezorgd was.

Tamara
8 april 2022

Oh Oh Oh, wat was hij weer heerlijk!! Super verse tonijn, pittige uitjes en heerlijke bietjes!! Mnomnomnom....!

Zuidgeest
4 april 2022

Hoi, ik had een large besteld en kreeg een medium, ook miste ik de mango in m’n bestelling terwijl ik voor de temago extra had betaald. Eerste keer dat er wat ‘mis’ is hoor, verder was het weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

suzannevanhaaster
3 april 2022

110 minuten is veel te lang en past niet bij de verwachting.

Lucie
1 april 2022

1 uur te laat. Rijst te hard en extra bestelde sauce ontbreekt

G Weggelaar
31 maart 2022

De bestelling zou 19:05 geleverd worden. Ik moest 19:20 naar mn werk zonder eten. De besteliing kwam pas om 19:40 uur.De bestelling was om 18:00 besteld!!!!! WAARDELOOS en dat is al de tweede keer dat dit gebeurd is , vorige keer via thuisbezorgd besteld, hoopte dit keer dat het sneller ging..

S
23 maart 2022

Om 17:45 besteld, met een bezorgmoment van 18:30. Om 19:00 gebeld, de bezorger zou al onderweg zijn. Bestelling pas 19:55 ontvangen. Kreeg soja ipv sesamsaus, de gegrilde vis was koud, en de sushirijst was zowat uitgedroogd. Bespaar jezelf de tijd, en haal een bowl van de supermarkt.

Bart
21 maart 2022

Er ontbraken meerdere ingrediënten, en heb een uur moeten wachten. De bowl zelf was wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Syboly
19 maart 2022

Heerlijke verse ingrediënten en snel gemaakt.

Sev
9 maart 2022

Helemaal top!

Anoniem
8 maart 2022

Normaal altijd erg lekkere poké bowls, maar vandaag een met Mango besteld; die was niet zo rijp, slecht geschild en er zaten meerdere hele harde stukjes van de steel door. Rest van de ingrediënten waren goed zoals altijd

Mirte
5 maart 2022

Heel lekker en goed gevuld! Sommige plekken hebben een bowl die 80% rijst is, maar hier niet!

Marielle
21 februari 2022
Kristian
20 februari 2022

I will forever remain a huge fan of this place. Excellent food quality, always big amounts, fresh and healthy flavor! I love the sesame sauce so much that if they sold bottles of it, I'd buy that and put it on anything. It's just so delicious!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline
18 februari 2022

Heerlijk gegeten!

VD
10 februari 2022

Heerlijke Poké bowl met veel ingrediënten!! Het zou fijn zijn als jullie ook in Schipluiden gaan bezorgen.

Mandy
9 februari 2022

Lekkerste pokay bowl ooit!

Levi
6 februari 2022

Het was weer heerlijk.

Corrie
4 februari 2022
Tamara
2 februari 2022

Heeeeerlijk!!! Als vanouds ;o)

Liesbeth
1 februari 2022

Super snel en super lekker!

Jelle
30 januari 2022
Mary
24 januari 2022

Het was weer heerlijk, alles zo lekker vers en goed verzorgd.

Stephanie
23 januari 2022

Het eten was heerlijk, maar we hebben 1 uur en 55 minuten gewacht op ons eten. Na 1 uur en 20 minuten heb ik Pokay gebeld, maar pas na 3 keer bellen werd er opgenomen. Het meisje aan de telefoon werkt er pas een week zei ze en wist niet zo goed wat ze met mijn teleurstelling aan moest. Uiteindelijk hebben we twee heerlijke drankjes gratis gekregen, maar aangezien we twee dagen geleden ook al 1,5 uur hebben gewacht op ons eten zijn we echt heel erg teleurgesteld in de bezorging. En als je al teleurgesteld bent en je zelfs 3 keer moet bellen om überhaupt iemand aan de telefoon te krijgen zakt de moed je in de schoenen en vraag je je af of je je eten nog bezorgd krijgt. Aangezien de prijzen ook nog eens aardig zijn gestegen weet ik niet of we er nog snel zullen bestellen. Voorheen bestelde we regelmatig, maar de lange bezorgtijd is geen goede reclame!

Marko
21 januari 2022

Aan de kwaliteit bij Pokay ligt het niet, die is goed en lekker. Waar het keer op keer mis gaat is de bezorging. Een bestelling geplaatst om 17.46 uur werd niet eerder geleverd dan 19.15 uur en dat terwijl de mail met de verwachte bezorgtijd liet weten dat de bezorging rond 18.50 zou gebeuren. Tuurlijk, het zal druk zijn met al die gesloten restaurants, maar doe geen beloftes die met ruim 25 minuten overschreden worden. Ik hou deze bestelling, wat mij betreft, als de laatste die ik heb geplaatst bij Pokay. Jammer!

I
20 januari 2022

De bezorging duurde vanavond wel erg (lang 1,5 uur). Normaal gesproken is de bezorging gelukkig wel voldoende snel.

Tamara
19 januari 2022

De Pokaybowls smaken ook in 2022 weer geweldig lekker!

Mike
16 januari 2022

Ze kwamen optijd bezorgen in ziekenhuis. Top! Lekker vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy Tiekstra
16 januari 2022

Het eten was prima, maar kwam 3 kwartier te vroeg. Voor de zoveelste keer ontbrak de helft van de besteldd saus/mayonaise.

Anna de Winter
15 januari 2022

Eerst had ik anderhalf uur gewacht op mijn bestelling, waarna ik had gebeld. Het zou daarna zo snel mogelijk hier zijn. Waarna ik vervolgens nog een uur heb gewacht… dus bij elkaar heb ik 2,5 uur gewacht op mijn bestellen. Waar ze ook nog ingrediënten waren vergeten waar ik wel voor had betaald. Ik moest ook nog is 3 keer bellen voordat ze eindelijk de telefoon opnemen rondom verschrikkelijke service.

Tess
15 januari 2022

Beetje laat, maar wel heel vriendelijk en prijs/kwaliteit/hoeveelheid is great as always :)

Justien
10 januari 2022

Ik heb ondanks het achterlaten van mijn telefoon nummer niks gehoord over vertraging. Ik was niet thuis dus stond buiten te wachten voor een studiegebouw. Na een kwartier gebeld, bezorger zou onderweg zijn. Uiteindelijk 50 minuten buiten in de kou gewacht voor de bezorger kwam. Was wel erg lekker zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elise
9 januari 2022

Super lekker en hele goede kwaliteit. Alleen bezorging was wat stroef, maar uiteindelijk heel erg genoten!

Chantal
9 januari 2022

Het was,als altijd, erg lekker , alleen heeeel jammer dat één van de extra toppings (chicken) bij alle drie onze gerechten ontbrak , wel betaald niet gekregen…

Mirelle Kooi
8 januari 2022

Was smakelijk, genoeg en stond snel klaar.

Kim
4 januari 2022

Halve poké bowl weg moeten gooien door bruine avocado die er ongesneden aan toe is gevoegd.

G.H.M
3 januari 2022

Helaas was mijn advocado overrijpe en daardoor bruin en niet lekker. In plaats van koriander kreeg ik bosui. Hmm

Liesbeth
3 januari 2022

Heerlijk!

Mandy
2 januari 2021
Britt
30 december 2021

Heerlijke poke bowls, goed gevuld. Wel 9/10 keer te laat

Ron
30 december 2021

Goed can kwaliteit en van hoeveelheid. Er zat echt veel tonijn in!

Van Haalen
24 december 2021
gerda breedveld
20 december 2021

Heerlijk eten, vriendelijk personeel

Tiekstra
15 december 2021

Lekker zoals altijd, alleen jammer dat de rollen weer uit elkaar vielen en we weer niet het juiste aantal mayonaises hadden. Dit komt vaker voor!

Nienke
12 december 2021

Super snelle bezorging en heeel lief handgeschreven kaartje erbij. Zo lekker eten bij jullie altijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johnny
12 december 2021

Heerlijk weer

Cynthia
7 december 2021

Was weer heerlijk zoals altijd en op tijd bezorgd!

Linda
28 november 2021

Om 18.30 uur zou het bezorgd moeten worden. Eerst om 19.00 uur gebeld waar het bleef, toen stond het nog klaar om bezorgd te worden. Om 19.30 uur nog eens gebeld, het stond nog steeds klaar. Om 19.50 uur kwam het dan eindelijk, ook nog een zonder de saus die ik had besteld. Normaal ben ik erg tevreden over Pokay, maar de bezorging moet echt anders.

Renee Heetland
27 november 2021

Duurt belachelijk lang. 17.30 besteld 19.40 bezorgd. Niet blij mee meer dan uur later dan volgens bericht in de mail

Bianca
16 november 2021
Djoeke
15 november 2021

Mijn pokeybowl kwam keurig op tijd. Echter kon ik hem door omstandigheden de volgende middag pas opeten. Helaas ben ik er heel erg ziek van geworden. Ik had gedacht dat ik hem in de koelkast wel een nachtje kon bewaren. Dit zou ik niet adviseren.

LM
5 november 2021

Bezorging was 40min te laat

MV
4 november 2021

Hoewel de bezorging nog te wensen over laat (+20 min.) was het eten een stuk smaakvoller dan een tijdje geleden. De kip was kruidiger en niet simpel gaar (gekookt). Ik zal wel met enige regelmaat weer een bestelling bij Pokay gaan doen.

Tamara
3 november 2021

De Pokaybowl was weer ouderwets lekker! Verse malse tonijn, en knapperige pittige rode uien en fruitige Mango!

Luc
2 november 2021

Lekkere pokay bowl. Rijst mag van mij iets meer als sushi rijst, met sushiazijn. We zagen geen verschil tussen large en normaal, foutje?

Cynthia
29 oktober 2021

Vaak besteld hier, altijd goed en lekker! Verse producten en een snelle bezorging!

Fam. Vermeulen
27 oktober 2021

De maaltijden zijn echt heerlijk, maar de bezorging is echt altijd veel later dan wordt vermeld helaas.

Laura
27 oktober 2021

Heel snel en lekker eten. Alleen jammer dat er geen bestek was. We moesten met stokjes de hele maaltijd eten en dat was soms wat onhandig. Veder erg tevreden

Gerben H.
25 oktober 2021

Het eten werd niet om 18.15 uur bezorgd, maar om 19.08 uur. En dit nadat ik zelf twee keer heb moeten bellen. Erg jammer.

M.de Bell
25 oktober 2021

Bestelling was eerder binnen dan verwacht :) alleen wel aangebeld terwijl was aangegeven dat er geklopt moest worden ivm de kinderen die op bed lagen.. Eten was weer lekker en zeer goed gevuld. Alleen jammer dat de tonijn vol met pezen zat :(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
24 oktober 2021

Super vers en super lekker. De bestelling was 30min later dan beloofd :(

-
21 oktober 2021
Edith Vos
18 oktober 2021

Wij hebben vaker besteld en normaal erg blij met jullie maaltijden, maar nu al 2x minder tevreden. Eén keer waren de bakjes niet getapet en was 1 bowl helemaal in het zakje terecht gekomen (jullie hebben toen een actiecode gestuurd). Nu kregen we een bowl met aantal ingrediënten omgewisseld en alle bowls met matige smaak. Ergste vonden wij dat de bowls 1.45 uur (!) na de levertijd kwamen.

Conno en ingrid
12 oktober 2021

Eten was erg lekker, jammer dat de soep koud was en maar voor de helft in de kom en de andere helft in de tas en op de vloer(karton)

Walter
10 oktober 2021

Het was weer overheerlijk en snel klaar. Mmmm

Arian
8 oktober 2021

De bezorging was 20 minuten later dan aangegeven. In een van de pokebowls was de verkeerde rijst gebruikt, en de extra bestelde items ontbraken. Aan de telefoon werd wel de uiterste best gedaan de fouten te herstellen.

V
7 oktober 2021

Het eten was super lekker en vers. Jammer dat de bezorging 2uur in beslag nam

Lot
3 oktober 2021

Was weer lekker!

Tami
1 oktober 2021
destiny den ouden
1 oktober 2021

Het was 3 kwartier te laat …

NN
1 oktober 2021

smaak lekker

Lieke
29 september 2021

Lekker gegeten! En netjes optijd bezorgd.

Ben
20 september 2021
Margie
20 september 2021
L K
18 september 2021
Anna
14 september 2021

op tijd, vers, lekker, online makkelijk te bestellen.

Maria Visschedijk
10 september 2021

Heerlijk gegeten! Alleen anderhalf uur gewacht op bezorging terwijl ik zsm had aangegeven. Zelf gebeld... Er was een foutje gemaakt... Dat kan gebeuren maar maak dan je excuses.... en doe een klein gebaar... Helaas niet gebeurd.... Gelukkig heeft de bowl het helemaal goed gemaakt!

Diana
8 september 2021

Duurde meer dan 2,5 uur voordat het bezorgd werd. Dat was wel heel lang deze keer.

Stip
5 september 2021

Het eten was heerlijk, maar helaas was de grote en de normale poke verwisseld. Bij 1 grote poke miste de avocado.

Dessens
3 september 2021

De producten waren niet goed verpakt waardoor de verschillende potjes saus waren opgegaan en het een smurrie was in de tas.

Adrie
30 augustus 2021
Kim
28 augustus 2021

Vind 1.5 uur wel heeel lang..

Tamara
27 augustus 2021

Sinds enige tijd was de bowl vandaag weer heerlijk en super vers. Stevige tonijn, rode uitjes met pit en een stevige smakelijke goudkleurige mango. Vasthouden die kwaliteit jongens!

Andre
26 augustus 2021

Hoeveelheid vis was vrij weinig, dit is niet zo als op Hawai, daar is de vis echt het hoofdingredient. Japanse pickles zijn lekker. Komkommer is niet gemarineerd. Furikake ontbreekt. Smaak was overal wel goed, maar uitvoering is een krappe voldoende. Bezorgingtijd die werd aangeven was 1 uur, het duurde uiteindelijk 1 uur en 20 minuten.

Shirley Li
25 augustus 2021

Het was heel lekker, echter was het meer dan een uur te laat, wat wel jammer was.

Fiona
25 augustus 2021

Nette service, goed eten.

Suze
24 augustus 2021

Super lekker bowl! De prijs kwaliteit verhouding is top :)

Hilde
22 augustus 2021

De bestelde bowls waren heel lekker! Ik woon in een stukje Rijswijk dat 300 meter verwijderd is van de Indische Buurt in Delft. De route volgens Google maps van de Wijnhaven naar mijn huis is 2,1 km en 9 min fietsen. Kunnen jullie je bezorggebied uitbreiden naar deze wijk, genaamd Vrijenban? Alvast bedankt voor het in overweging nemen van dit idee!

Maartje
20 augustus 2021

Enige minpunt was dat ik Japanese pickels had besteld en beetroot kreeg, verder heel lekker!

Kelvin
19 augustus 2021

Zoals altijd, erg lekker!

W
16 augustus 2021
Gerda Olgers
15 augustus 2021

delft, meer dan heerlijk, super gezond, heerlijke smaken, goed verzorgd, ziet er prachtig uit.........dat smaakt naar meer ....POKAY is OKE

De langen
15 augustus 2021

Eerste keer besteld, helaas niet heel tevreden poke bowl lag open in de tas, 1 gerecht niet bezorgd. Hierover geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Eten was wel van goede kwaliteit.

Nuijens
14 augustus 2021

Bij 1 van de Pokes zat sushi rijst + salade ipv sushi rijst. Bij de andere zat wel zoals besteld sushi rijst + salade. Bezorging: 2 uur te vroeg!! Bovendien was 1 van de bakken open gegaan. Ook de wasabi mayo was open in de tas.

Wilfried
14 augustus 2021

Zoals altijd heerlijk, maar qua service onder de maat. Extra bestelde ingrediënten ontbreken, ruim te laat bezorgd en bakjes met saus zijn leeggelopen

Wattimury
1 augustus 2021
Erwin
31 juli 2021

Eten was lekker en snel bezorgd. Was alleen jammer dat er extra betaald moest worden voor extra ingrediënten, en dat er dan ingrediënten welke wel op de bon staan niet in de pokaybowl verwerkt zitten.

Cynthia en Anke
29 juli 2021

Tweede keer besteld, echt heerlijk en allemaal super vers!

Danielle
27 juli 2021

Overheerlijke pokay!

Migle
27 juli 2021

The portion was generous, but the food was unsatisfactory quality: rice was hot, which has warmed up the whole dish, fish was low quality and not cut into bite size pieces, but a one large chewy chunk and avocado was unripe. Very disappointing

Lisette
24 juli 2021
Petra Stolze
20 juli 2021

De kip en zalm pokebowl waren heerlijk....helaas waren de garnalen bedorven.....

Lieke Bakker
19 juli 2021

Super lekker zoals altijd en snelle vriendelijke bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruis
15 juli 2021

Lange bezorgtijd, maar het wachten meer dan waard

Janna Vos
15 juli 2021

Hi, eens in de maand bestellen wij bij jullie en kijken daar altijd ontzetten naar uit. Het is altijd onwijs goed eten, maar de afgelopen 2x was de advocado overrijp dat was jammer… Voor de rest ontzettend goed!

Luuk
15 juli 2021

Erg lekkere pokébowls, vers en goed van smaak. Bezorging op tijd en vriendelijk, goed geprijsd. Aanrader!

Meena
14 juli 2021
Cynthia
12 juli 2021

Voor het eerst hier besteld (pokebowl met zalm) ik heb bijna het bakje ook opgegeten zo lekker vond ik het!

Niels
12 juli 2021
Levi
11 juli 2021

Sneller dan verwacht bezorgd en het eten was wederom heerlijk.

Miranda
10 juli 2021

Heerlijke pokébowl. Echt een aanrader.

BrM
5 juli 2021

Prima. Goed gevulde bowl, verse producten erin.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
2 juli 2021

Meestal erg goed alleen vandaag de bruine rijst té gaar. Maar dan alleen de rijst. De rest zoals altijd, perfekt!

Hélène
30 juni 2021

De bowl was heerlijk, de bezorging had de tijd en het weer tegen...

N. vd Zalm
30 juni 2021

De pokebolws hier zijn lekker en de hoeveelheid is goed, maar ik heb nog nooit gehad dat de bezorging op tijd was. En ik bestel altijd voor een tijdstip over ruim een uur. Als je dan belt "kan de bezorging er elk moment zijn", maar dan kan het nog makkelijk een kwartier duren. Dat is de tijd die je op de scooter stapt en vanaf de wijnhaven naar mijn huis rijd. Desondanks bestel ik hier dus af en toe dus dat is hoe lekker en chill het eten is. Ga er vanuit dat t lang duurt dan is het prima.

K
28 juni 2021

Om 17:30 besteld voor bezorging om 18:30. Om 19:00 gebeld waar het bleef, klonk alsof ze onze bestelling vergeten waren maar bezorger zou op de route onze bestelling ook bezorgen. Het was er eindelijk 19:35. Hadden ook een large bowl besteld, kwamen er toen het op was achter dat we alle 3 een medium hadden gekregen. Niet meer over gebeld maar dit alles viel erg tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
27 juni 2021

Heerlijke Pokay bowl.

Walter
27 juni 2021

Had om 18:00 uur besteld voor 19:00 uur. Helaas kwamen ze pas om 19:40 uur gisteren. Gelukig was het eten wel lekker alleen het vlees ondanks bijbestelling erg karig. Heb een kortingscode ontvangen voor mij volgende bestelling wat erg netjes is. Ik heb wel dat ze de volgende keer iets meer vlees erbij doen want anders ga ik ergens anders uitproberen.

Liu
19 juni 2021

Lekker en gezond

CJ
18 juni 2021

Bestelling (afhalen) was op tijd klaargezet, en het klopte helemaal verder. De sfeer en de medewerkers in de zaak waren erg vredig.

Maartje
17 juni 2021

Mijn sushirijst was droog en hard en de zalm in mijn pokebowl helemaal warm. De bruine rijst in de tweede pokebowl was helemaal snot. Echt heel erg jammer, ik bestel graag bij Pokay

B
17 juni 2021

Lekker eten en snelle bezorging. Helaas 1 extra topping vergeten...

Barbara
17 juni 2021

In 1 woord: subliem!

Pieter Jonker
16 juni 2021

Pokay mijn preferred supplier schreef ik 6-11-2019. Maar nu haak ik helemaal af. De vorige keer 1 uur extra gewacht en werd een verkeerde bowl bezorgd. Nu 2 uur en na 2x bellen gewacht en gesjoemel met de ingrediënten, zalm ipv tonijn, witte rijst ipv bruine, geen wassabi mayo er op. Tijd voor n nieuwe manager of wat mij betreft de zaak maar sluiten.

Mo
16 juni 2021
Manon
11 juni 2021
Maurice
6 juni 2021

Super lekker eten, helaas al 3x besteld en nog geen keer foutloos (extra toppings vergeten, sushi rijst ipv de mix en hele bestelling onder saus). Na bellen wordt het wel hersteld, maar zou fijn zijn als het een keer in een keer goed zou gaan :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
4 juni 2021

Vandaag was de bowl weer ouderwets lekker!!

Iris
3 juni 2021

Lekker, vers, en gezond. De bruine rijst/sla mix is een hele fijne optie. Levering was gelukkig ook erg snel.

Dewi
3 juni 2021

Bezorging duurde erg lang, 1,5 uur. En de rijst viel erg tegen. Verder was de smaak wel goed.

Inez
29 mei 2021

Heerllijk, lekker vers en grote porties.

Yara
28 mei 2021

Heerlijke pokebowl, meeste plekken doen veel rijst en weinig toppings, maar hier was het in evenwicht. Ik kom zeker vaker terug!

Tamara
26 mei 2021

Van de twee bowls was er 1 aan de magere kant en de soyasaus was gaan lekken.. Heel jammer dat de bietjes niet meer zo lekker zijn. Die heb ik dit keer dan ook niet meer genomen. Ik hoop dat de kwaliteit stand blijft houden nu ook in Leiden een locatie is, want de Pokaybowl blijft hoe dan ook mijn favoriete gezonde lunch!

Clarence
25 mei 2021

Eerste keer besteld (afhalen). Bij binnenkomst werd gelijk gevraagd of ik online besteld had. Toen ik vertelde op welke naam werd gezegd dat het bijna klaar was. Het was een paar minuten later dan gepland, maar alleen al het even aangeven dat ze er mee bezig waren voelde klantvriendelijk. Oh ja, we hebben ook nog heeeeeerlijk genoten van de pokAYbowl.

Hans
24 mei 2021

Prima eten. Bestelproces is omslachtig. Kunnen eerdere bestellingen bewaard worden? Scheelt tijd en gedoe.

Vanina de Kleine-Tan
23 mei 2021

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De verhoudingen zijn goed, lekkere en goede ingrediënten, die je zelf kan samenstellen, veel keuze. De beste plek om poké bowl te halen.

Karen
21 mei 2021
MP Stikvoort
17 mei 2021

De pokebowls waren erg lekker. Goeie kwaliteit vis. Had iets meer rijst bijgekund, maar de 'normale' grootte was een prima vullende maaltijd. Bezorging duurde wel wat lang (langer dan een uur), voor een koude maaltijd. Maar zeker een aanrader voor een lekkere, gezonde maaltijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Iris
14 mei 2021

Heerlijk! Snelle levering en een verse, gezonde en smakelijke maaltijd. Hebben er allen van genoten. Een aanrader en was zeker niet de laatste bestelling. Fijn dat bruine rijst met salade mix een optie is.

Megan
14 mei 2021

Super lekker gegeten!

Ruis
13 mei 2021

Zou 18.20 bezorgen worden (45 min wachttijd), maar kwam pas 19.10.....

Cyn Wei
11 mei 2021
Janneke
10 mei 2021

Super vers, veel variatie

Mart Nieuwhof
10 mei 2021
Phristan
9 mei 2021

Vond het erg jammer dat er niet even werd gebeld dat jullie 35 minuten later zouden zijn ..plus inplaats van de kip te koken zou ik hem bakken de advocaat was erin gepropt in stukjes .. Voor de rest waren de boontjes erg lekker, ook het zee wier was erg goed 👐

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ricardo
8 mei 2021
Petra Stolze
6 mei 2021

Superlekker!! 😋😋

Engel
5 mei 2021

Heerlijk weer!! Maar toch mis ik wel wat zalm, Hoeveelheid technisch gezien dan

Marijn
2 mei 2021

19.30 één pokébowl besteld. Na een uur gebeld omdat er niets was geleverd, bleken de rijstkokers kapot. Hij zou wel voor half 10 geleverd kunnen worden, maar dat vond ik nogal laat dus gevraagd zonder rijst. Dat kon. Nog 3x gebeld, en uiteindelijk om 22.05 geleverd. Het kan natuurlijk dat machines kapot zijn maar dit is wel echt bagger slechte service. Er werden steeds dingen beloofd die gewoon niet waargemaakt konden worden. Telefonisch ook een aanbod gekregen voor korting bij de volgende bestelling of een gratis bowl maar niets meer van gehoord. 2,5 uur wachten op een bestelling ZONDER rijst is echt niet oké. Ik zal hier niet meer bestellen.

Evelien Vd Sande
1 mei 2021

Na slechte bezorgervaring vorige week, nu besloten af te halen. Ging goed. Helaas jammer dat nu de bestelde soya saus er niet bij zat en dat er paprika in zat terwijl dat niet besteld was. Verder is t eten gewoon lekker en goed vers.

Ds
29 april 2021

Lekker gegeten!

Anita Duyndam
28 april 2021

Graag op de bakjes zetten wat welke bestelling is, anders vrij onduidelijk wat bruine of witte rijst is

Melissa
27 april 2021

Super lekker!

Cyn Wei
27 april 2021

Op mn werk gebeld en kwartier later stond t klaar. Fijn 👍🏽

Lm
27 april 2021

Heerlijk van smaak, alleen veel te grof gesneden.

Ieis
27 april 2021

Mega lekker 😍😍😍

Patrick
27 april 2021

Goed gevulde pokebowl met verse ingrediënten en warme rijst. Zeker een aanrader!!

Willemijn Bergen
19 april 2021

De rijstmachine was kapot waardoor we lang moesten wachten en uiteindelijk hebben we maar bruine rijst genomen. Er had wel iets vriendelijker/ assertiever gereageerd kunnen worden.

Lotti Elfferich
17 april 2021
Joelle Olivet
16 april 2021
Jael
15 april 2021

Bowls waren lekker, maar bij beide waren de bestelde extra toppings vergeten. Wel voor betaald. Dat was erg balen.

Petra Stolze
15 april 2021

Heerlijke pokebowl!

Lotti Elfferich
14 april 2021

Een heerlijke smaakvolle en gezonde maaltijd!

Robin
10 april 2021

Het was wel pokay

Cynthia
9 april 2021

gewoon altijd goed. Keuze goed en veel, porties groot ook al bestel je een normale pokey, smaak goed

Vera Pohlert
9 april 2021

Heerlijk gegeten. Ook fijn dat er met een grote bestelling rekening werd gehouden en de bowls genummerd werden. Helaas had mijn eigen samengestelde Poke Bowl geen kip, dit is vergeten in de bowl te doen.

Lot
9 april 2021

Het was weer lekker! :)

WT
8 april 2021

Smakelijk, vers, verzorgd. Wat wil je nog meer.

Tamara
7 april 2021

De pokaybowl smaakte vandaag uitzonderlijk lekker en vers ! ;o)

Mutti44
6 april 2021

De Poké bowl was weer heerlijk, jammer alleen dat de crunchy onions niet apart erbij zaten, zoals gevraagd. Bezorging was mooi op tijd en vriendelijke bezorger.

M. Verzijden
1 april 2021

Over de pokébowl valt niet te klagen, altijd lekker en goed gevuld. Waar het soms mis gaat is het samenstellen van de bestelling. Dit was gisteren ook weer het geval. Op de site stond te lezen dat de zalm uitverkocht was, dus bestelden we 2 grote bowls met kip. Een telefoontje van Pokay liet weten dat er nog slechts voldoende was voor 1 bowl met kip, wat er op de 2e moest? Nu bleek de zalm weer wél op voorraad te zijn. Dus toch 1 kip en 1 zalm besteld. Eenmaal de bestelling ontvangen bleek dat we 1 grote en 1 kleine pokébowl hadden gekregen en dat terwijl er (natuurlijk) voor 2 grote was betaald. Dus nogmaals de kwaliteit bij Pokay is dik in orde, het is het samenstellen van de bestelling die nog wel eens de mist in gaat. Overigens voor het gehannes met de zalm wel een gratis flesje green tea erbij gekregen. Dat dan weer wel.

Lotte
1 april 2021

Altijd super tevreden geweest. Maar nu een uur voor de deur gewacht tot de bestelling klaar was. Ik kan begrijpen dat het druk was maar ik vroeg van te voren nog, als we het nu bestellen - is het dan zo klaar? Ja, dan maken we het gelijk was het antwoord. Een uur later was het eten klaar. Super jammer, want de kwaliteit van het eten is prima!

Loes schouten
31 maart 2021

Tevreden.

K.
28 maart 2021

Heerlijk eten.

Roelanda
27 maart 2021

SuperLekker, zeker aan te raden. Snel en vers klaargemaakt

Breedveld
26 maart 2021

De pokays waren lekker alleen was het jammer dat er zo weinig pepers op zaten en de bezorging 20 minuten later was.

Starre
26 maart 2021

Was wederom erg lekker

Rob
26 maart 2021
Aa
25 maart 2021

Heel lekker, zoals altijd. Wel zouden de doosjes waarin de soya saus verpakt zitten beter kunnen, ze lekken namelijk meestal.

J.
25 maart 2021

De poke bowl was erg lekker, maar de miso soep viel tegen. De bezorging was wel snel maar de miso soep en het bakje sojasaus lekten bij aankomst.

Florien
23 maart 2021

Erg lekker en snel gemaakt!

Starre
23 maart 2021

Nog nooit zo'n lekkere poke bowl gegeten. We waren meer dan aangenaam verrast. Alles super vers. Wij zeggen tot de volgende keer 🤗🤗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maartje
23 maart 2021

Ik vind het jammer dat je bij Pokay altijd zo lang moet wachten, minimaal een uur en dit keer was het zelfs 1 uur en 3 kwartier. We hebben er een mooie compensatie voor gekregen maar het is wel een verbeterpuntje. Helaas zat er ook een wimper in mijn extra saus, vervelend...Ondanks dit alles zal ik nog steeds bij Pokay blijven bestellen we hebben tenslotte allemaal wel eens een off day ;-) Het eten is echt vreselijk lekker! Pokay is zeker niet zuinig en alle ingrediënten zijn heerlijk vers, uiteindelijk toch het wachten waard!

Kaspar
22 maart 2021
Helma
21 maart 2021

Echt een traktatie. Rijk gevuld, vers en gezond!

Carla
19 maart 2021
Lot
17 maart 2021

Heerlijk gegeten, dank! Zouden jullie nog naar jullie website kunnen kijken zodat het makkelijker is om aan te vinken dat je zelf komt afhalen? #Lief voor het milieu en voor de portemonnee :)

Yanis
15 maart 2021
Anja
14 maart 2021

Altijd zeer tevreden over mijn bestelling, behalve deze keer. Voor het eerst zat er een ingrediënt in mijn bowl die ik niet had besteld en ook echt niet lekker vond. Jammer!

Eetlekkerthuis
13 maart 2021

Was lekker en snel bezorgd. Geen enkele aanmerking. Gewoon wat je verwacht van een goede bezorgdienst.

Marlissa
13 maart 2021

Heerlijk vers en en goed van smaak!

Larissa Storm
12 maart 2021

2 uur en 20 minuten moeten wachten op mijn bestelling.

Dzenita
12 maart 2021
Hans
11 maart 2021

Zoals altijd ... gewoon heel lekker!

Inge Liem-Thung
11 maart 2021

Zoals altijd een heerlijke Poké bowl!

Rikki
10 maart 2021

Bestelling was 45 min later dan gepland, totaal 1:45 uur voordat bestelling er was. Was wel lekker maar bestellingen zijn meestal een stuk later dan de tijd die ze doorgeven.

MM
10 maart 2021

Delicious and wait was short!

Lotte
9 maart 2021

Ontzettend lekker! We haalden het af en het werd gelijk gemaakt, super vers en veel keuze! Aanrader!

Birgit Snelleman
8 maart 2021

Super feestelijke op deze dag - zoon 18! Hij mocht kiezen en ging voor de Pokay Bowl. Wauw wat een verse ingredienten, mooi verpakt en in een mum van tijd klaar. Dank jullie wel team Pokay Deft voor de feestelijke en gezonde maaltijd.

David
7 maart 2021
Angelique
5 maart 2021

Heerlijke pokébowl gegeten, goed verzorgd, vers, keurig op tijd, echt een aanrader!

Hellie
5 maart 2021

Super lekker en vers en online besteld en mijn eten afgehaald .Heerlijke gezond gegeten . Zeer tevreden

Anne
4 maart 2021

Was weer vers en heerlijk!

Floortje
1 maart 2021

Heel lekker zowieso, goed gevuld en vers. Personeel heel aardig. Goede zaak zeker een aandrader!!!!

Hugo Dijkers
1 maart 2021

Bezorging duurde 2 uur, echt veel te lang.

Rg Boers
1 maart 2021

Heerlijk gegeten en een prima prijs kwaliteit verhouding!

Dennis
28 februari 2021

Net als vorige keer was de bestelling te laat. Vorige keer 15min, nu 45min. Zelfs na 25min gebeld te hebben, zou het er na 5min zijn, maar dat duurde toen nog 20min. En het werd in kapotte zakken geleverd... Dus tip voor de service, op tijd komen zal fijn zijn. 45min is echt niet schappelijk meer. Smaak, was wel weer helemaal top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jona
25 februari 2021
Sophie
24 februari 2021

Eten was lekker, alleen het duurde 2,5 uur voor het er was.

Adry
24 februari 2021
Petra Stolzr
24 februari 2021

Super lekker!! Heerlijk😋😋

Breedveld
23 februari 2021

Vanavond heerlijke pokay gegeten, Top !!

Inge Liem-Thung
23 februari 2021

Was weer heerlijk!

Jere
22 februari 2021

Klein beetje te duur maar heerlijk

Spruitenburg
22 februari 2021

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kyara
22 februari 2021

1 van mijn favoriete restaurants, goede kwaliteit en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Baaij
21 februari 2021

Het was allemaal weer erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wesley
21 februari 2021
Chan
20 februari 2021

Heerlijke zalm poke bowl besteld. Goede kwaliteit en goede smaken

Femke
19 februari 2021

Heerlijk gegeten!

Tamara
17 februari 2021

Nu uit eten gaan nog steeds een no-no is, is onze wekelijkse werklunch een overheerlijke verwennerij. Niet te versmaden die Pokaybowls ;o)!

Tvz
15 februari 2021

Pokebowl was erg vers, goede smaak, prima service. Was optijd klaar. Aanrader!

Karin
15 februari 2021

Ik had de Hawaii Poke Bowl. Lekker, maar met teveel mayonaise er al standaard in. Respect voor de vriendelijke bezorger die zich door kou, sneeuw en ijs gebaand heeft. Ik was blij hem persoonlijk een fooi te kunnen geven. De Misosoep in kartonnen had wel flink gelekt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
12 februari 2021

Heerlijk, echte aanrader!!

CCC
11 februari 2021
Judith
11 februari 2021

Gewoon top!

Alice
10 februari 2021

The quality of the ingredients was super! It's the best poke bowl you can have in Delft.

Saskia
7 februari 2021

Vaker bij pokay bestelt en altijd lekker helaas waren ze nu de zeewiersalade vergeten..

Erin
6 februari 2021

Was lekker maar de avocado waarvoor ik een extra euro voor had betaald zat er niet bij, dus dag vond ik niet echt kunnen.

Jelle
5 februari 2021

Heerlijke pokebowls. Helaas (voor de tweede keer) wel de extra tamago topping vergeten er bij te doen, waar wel €2 per keer voor is betaald.. Maar voorderest een prima tent, zeker vaker bestellen!

Olga
5 februari 2021
Arturo
3 februari 2021

Great service, friendly staff

Breedveld
3 februari 2021

Wat was het weer heerlijk,lekker pittig met de pepertjes.

Inge Liem-Thung
2 februari 2021

We vonden deze zelf samengestelde bowl nog lekkerder dan de zalm bowl! Heerlijk verse ingrediënten en keurig op tijd bezorgd.

Karin
2 februari 2021

Eten was weer heerlijk!! Bezorging liet even op zich wachten. 25 min later dan aangegeven.

Levi Zwaan
30 januari 2021

Het was geweldig lekker! Echt een aanrader

Linda
30 januari 2021
Simon Tiemersma
30 januari 2021

Heerlijke maaltijden en precies op tijd gebracht

Petra
29 januari 2021

3x topkwaliteit pokebowl.... Helaas vandaag smaakloze zalm😢

Inge Liem-Thung
26 januari 2021

Ook de tweede keer bij Pokay geen teleurstelling, poké bowl was heerlijk en keurig op tijd bezorgd door hele aardige bezorger

Anne
24 januari 2021

Het eten was lekker, maar vijf kwartier rekenen voor bezorgen en vervolgens nog 40 minuten later dan aangegeven tijd pas bezorgen is echt ver onder de maat!

Vera Pohlert
24 januari 2021

Altijd lekker eten bij jullie. Helaas bestelde ik om 17.05. En kon ik de optie 17.45 niet meer kiezen. Dus deed ik 18.00 uur. Helaas kwam het eten om 18.25 uur. Niet wat ik van jullie ben gewend. Maar dit kan natuurlijk gebeuren. Het eten was wel weer top!👌🏻

petra meijer
24 januari 2021

heel lekker gegeten, echter kon ik het pas 25 minuten na mijn ophaaltijd daadwerkelijk ophalen. buiten moeten wachten.

Fenna Kiewiet de Jonge
23 januari 2021

Uur lang gewacht zonder dat ze iets lieten weten. En betaald voor mango die ik niet kreeg. Lekker, maar slechte service!!

Hudith
23 januari 2021

Vaker hier besteld, altijd heel goed. Aan een grote sushibowl heb je meer dan genoeg! Genieten!

Jim Nootdorp
22 januari 2021

Geweldig, mooie “bak” met heerlijk eten. Lekkere verse ingredienten. Deed ons denken aan Hawaii.... en zo moet het ook..... Aanrader als je een niet te zware maaltijd zoekt. En natuurlijk supervriendelijke bediening 😉....

Emma
22 januari 2021

De pokebowls van Pokay zijn super lekker! Altijd goed gevuld, vers en met zorg bereid. Dit is mijn go-to feel good maaltijd.

Inge Liem-Thung
19 januari 2021

Eerste kennismaking met Poké bowl van Pokay is heel goed bevallen. De bowl was rijk gevuld en erg lekker van smaak. Bezorging keurig op tijd.

de Kleine-Tan
14 januari 2021

Heel lekker, goede producten en lekkere combinaties. Fijn dat er veel keuze is! Het was handig, dat het klaar was toen ik het kwam ophalen, omdat ik thuis al besteld en betaald had.😋

Richelle Van ruijven
14 januari 2021

Ik kreeg een andere bestelling mee wat ik niet had besteld.

Daisy
13 januari 2021

Al vaker hier besteld, het is lekker en vullend! Bezorging was er snel.

Rosa
11 januari 2021
Mieke
11 januari 2021

Was heerlijk

Wallyboy
9 januari 2021

Vandaag 9 januari 2021 weer 6x pokay bowl besteld via internet voor een verjaardag na 45 minuten wachten weer heerlijk gegeten. Alles lekker vers. Duim omhoog

Manouk
8 januari 2021

Altijd van goede kwaliteit en deze keer ook nog eerder dan aangegeven bezorgd!

Jacqueline
6 januari 2021

Best Pokay in town 👍🏻

Peter
5 januari 2021

Naar prijs en kwaliteit , zeer goede bowl en lekker gevuld. Bestel er zeker nog wat

Cvh
2 januari 2020
Lisa
29 december 2020

Zoals altijd weer super lekker! ❤️

Anya
29 december 2020

Lekker eten

Linda
28 december 2020
Kyara
28 december 2020

Heel lekker, goed gevuld en snelle bezorging. Al vaker besteld en zal het zeker weer doen.

Anne Marie
26 december 2020

goed verzorgd. Diverse smaken die goed combineren

Marsha
24 december 2020

Bestelling was weer eerder binnen dan aangegeven :) Smaakte goed, rijkelijk gevuld. Alleen de avocado en zalm/tonijn waren nogal grof gesneden, echt grote stukken. De rijst was vers gemaakt en nog lauwwarm wat ik eigenlijk lekkerder vond dan als die koud is.

Tamara
23 december 2020

Dat was de laatste Pokaylunch van 2020. MMMMMjjjjammmie Tot in het nieuwe jaar mensen! Fijne dagen!

Roan
21 december 2020

Eerste keer een poké bowl besteld en was erg lekker bij Pokay, smaakte naar meer!

Hijman
20 december 2020

Snel en lekker! Geen verbetering nodig!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
19 december 2020

On time and delicious

Loes schouten
16 december 2020

Voor het eerst zelf pokebowls besteld. Heerlijk en op tijd bezorgd. Ga het zeker vaker doen.

M. Blaauw
13 december 2020

Superlekker, vers en op tijd klaar

Tobi
7 december 2020

Delivery guy brought the wrong order. 10 min. later picked it up again in exchange for the mixed-up one. The correct order was then missing ingredients and was not sealed. In these times not very confidence inspiring, when it may have been in someone else's home.... I know you can do better!

Margie Budwilowitz
7 december 2020

We hebben er 5 besteld en ze waren allemaal even heerlijk. We gaan ze zeer zeker vaker bestellen.

Myrthe
4 december 2020

Was erg lekker en snel klaar

Victoria
2 december 2020

Dit is de vierde bestelling van mij. Producten zijn Vers, lekker en smaakvol . Personeel heeft vriendelijk en netjes de kleine vertraging aangemeld. Iedereen aanwezig was zeer enthousiast

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

luco
30 november 2020

heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ivdende
28 november 2020

Super lekker en vers weer.

Jacqueline
26 november 2020

Bezorgtijd aangegeven op 1 uur. Uiteindelijk werd het 2 uur wachten. Sorry, niet acceptable.

Naomi
23 november 2020

Mij is verteld dat ik mijn geld terug zou krijgen ivm de lange wachttijd die niet is aangegeven. Dit is niet gebeurd.

Reynaldo
20 november 2020

Goede hoeveelheid mooi opgemaakt smaakte goed bezorging duurde wat lang ivm drukte maar dat werd beloond